Omnipeek Enterprise 11.0.1

Omnipeek Enterprise 11.0.1

  • کاربرد : نرم افزارآنالیز و عیب یابی شبکه
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : OmniPeek
  • سال تولید : 2017

توضیحات

مجموعه ای از آنالیزر packet، نمایش داده های آماری و هم چنین بصری می باشد. با کمک این برنامه می تواند وارد عمق عملیات آنالیز شوید و MTTR را به خوبی بررسی نمایید. سرعت کارکرد این برنامه بسیار بالا می باشد و استفاده از آن امن است. شما می توانید به تمامی ویژگی های آنالیز Savvius network در Omnipeek Enterprise دسترسی داشته باشید. این نرم افزار دارای داشبردهای مختلف صوتی و تصویری می باشد. رابط کاربری مناسبی برای برنامه تدارک دیده شده است و امکان مشاهده چارت های مختلف آماری در آن وجود دارد.
به کمک Omnipeek Enterprise می توانید ترافیکی که در شبکه وجود دارد را کنترل و مشاهده کنید. Remote Engine Connection، اضافه سازی فیلتر ها یا آلارم های مختلف، پشتیبانی از سیستم های وایرلس و Voice Over IP از دیگر ویژگی های نرم افزار می باشد. شما می توانید فایل های مختلفی که مورد تبادل قرار می گیرد را مشاهده کنید یا علاوه بر امکان Voice Over IP از Video Over IP استفاده کنید. در صورتی که مدیر شبکه هستید و می خواهید سرعت شبکه را کنترل کنید، به سادگی با ایجاد فیلتر های مختلف این امکان برای شما فراهم می شود.

Description

Omnipeek is more than an impressive collection of packet analysis, stats, and visualizations. With the best network analysis workflow in the industry, Omnipeek makes it easy to drill down, look across, compare, discover, and and ultimately reduce your mean-time-to-resolution (MTTR). Omnipeek empowers engineers with rapid-fire analytics and insights so they can make the best decisions, quickly, about their network's speed, application performance, and security.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری