Digital Tutors - Asset Pipeline in Maya and Zbrush

Digital Tutors - Asset Pipeline in Maya and Zbrush

  • کاربرد : آموزش ساخت مدلهای سه بعدی در Maya و Zbrush
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Digital Tutors
  • سال تولید : 2015

توضیحات

با مشاهده این مجموعه آموزش پروسه همکاری مایا و ZBrush را در ساخت مدلهای سه بعدی مورد استفاده در بازی و انیمیشن ها خواهید آموخت.

Description

We'll begin by using Maya's modeling tools to create some base geometry for an alien orb. Then we'll take our geometry into ZBrush where we'll begin detailing it. We'll use masking and deformation to create some initial surface detail and follow that up by using a variety of brushes to finish out the shell.

We'll also learn to use radial symmetry to quickly add detail. We'll then take a look at adding new geometry from Maya in the middle of our ZBrush project and create our gem from scratch using a ZBrush primitive.

Once the sculpting is done, we'll create a UV layout and output color and normal maps. To finish up this Maya and ZBrush training, we'll reassemble everything in Maya.

بخش های فایل

این فایل شامل 1 بخش می باشد که بخش های آن به صورت جداگانه در زیر آمده است.
Row Title Format Size Play Download
02 - فایل های تمرینی
1 Project_Files 652.16 MB DOWNLOAD
شما می توانید مجموعه کامل بخش های این فابل را نیز به صورت مجموعه کامل دریافت نمایید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری