Digital Tutors - Mental Ray Rendering Techniques - Interiors

Digital Tutors - Mental Ray Rendering Techniques - Interiors

  • کاربرد : آموزش تکنیکهای رندرینگ با Mental Ray
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Digital Tutors
  • سال تولید : 2007

توضیحات

تکنیک های مختلف و ترفند های مفیدی برای رندرینگ واقع بینانه ی محیط های مختلف وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان پروژه های مدلسازی را بسیار حرفه ای تر و واقع بینانه تر به اتمام رساند. به عنوان مثال تبحر در تنظیم نور برای محیط های داخلی به عنوان یک مهارت تخصصی در عرصه گرافیک کامپیوتری شناخته می شود. با استفاده از ابزارها، امکانات و قابلیت هایی که نرم افزارهایی مانند 3ds Max (نرم افزاری تخصصی در زمینه مدلسازی، رندرینگ و انیمیشن سازی) و Mental Ray (که یکی از ابزارهای رندرینگ قدرتمند محسوب می شود) برای کاربران فراهم نموده اند، می توان پروژه های فوق العاده را به صورت حرفه ای انجام داد. در اغلب موارد طراحان با مسائل مشابهی مواجه می شوند که در صورت آشنایی با تکنیک ها و راه حل های رایج و مشابه در پروژه های دیگر می توانند بسیار راحت تر آن ها را رفع کنند.

Description

Learn a production workflow to rendering interior sets and time-saving mental ray techniques that can be used for Film, Games, and Architectural Visualizations. Contains 4 hours of project-based training - Great for intermediate artists. Popular highlights include: Setting up Environmental Geometry; Light Placement Techniques; Emitting Photons from Light Source; Visualizing Photon Maps in Viewport; Tuning Photon Intensity; Smoothing GI Photons with Final Gather; Incorporating Maya and mental ray Materials; Adjusting Photonic Attributes of Materials; Altering Geometry for Optimum GI; Rendering Images to HDR Format; Adding realism with Ambient Occlusion; Fine-tuning Renders with External Apps; Adjusting Exposure with Camera Lens Shaders; Using Multi-bounce Final Gather as GI Alternative; Creating and Storing Rendering Presets.
PARTNER
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری