الو آفیس / ELOoffice 11.0

ELOoffice 11.0
الو آفیس

  • کاربرد : نرم افزار آرشیو، مستند سازی و مدیریت اسناد
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ELO
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند است که با بهره گیری از رابط کاربری کاربر پسند به شما در سرعت بخشیدن به پردازش ها، آسان کردن کار های روزانه و افزایش بهره وری و به طور کلی مدیریت فایل ها و اسناد کمک شایانی می نماید. به کمک این نرم افزار اسناد خود را در کمترین زمان ممکن بیابید، نمای کلی از اسناد و فایل هایتان را نگه داری کنید، دسکتاپ خود را از انبوه اسناد خالی کنید، ایمیل ها را به راحتی مدیریت کنید، اسناد مهم را در مکانی امن ذخیره نمایید و در حین کار فایل ها و اسناد را ذخیره نمایید. کارکرد این برنامه بر پایه سیستم بایگانی و فایل بندی آنالوگ است که شامل فایل ها، پوشه ها و منابع می شود و با استفاده از آن کاربر می تواند به راحتی در میان فایل ها، پوشه ها و زیر پوشه ها گردش و جستجو نماید. این نرم افزار امکان مدیریت بر گردش مکاتبات را در یک سازمان فراهم می نماید. این مکتوبات علاوه بر نامه و مستندات مرسوم سازمانی موارد جدیدی از جمله فرم های پویا، مستندات سایر نرم‌افزار ها، فکس و نامه های پست الکترونیکی را نیز شامل می شود.

طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی از جمله نامه های اداری، فرم های پویا، فکس ها، نامه ‌های پست الکترونیک، پیش نویس ها، مستندات اداری و مالی و تعاملات شخصی در کنار هم و همچنین در بر گیری ویژگی های گردش کار از امکانات این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ELOoffice:
- قابلیت زمان بندی برنامه برای انجام فعالیت های مورد نظر
- قابلیت چاپ اسکن و فایل بندی و آرشیو کردن اسناد و پوشه ها
- قابلیت جستجوی فایل ها در داخل برنامه
- پشتیبانی از انواع فرمت ها و فایل ها
- قابلیت برقراری ارتباط با Microsoft Office
- استفاده از فایل های ساخته شده در Microsoft Office
- ذخیره و مدیریت ایمیل های موجود در Outlook
- قابلیت استفاده همزمان چند کاربر از برنامه
- ایجاد محدودیت و کنترل دسترسی ها برای هر کاربر
- اسکن و انتقال مستقیم انواع فایل ها و اسناد از گوشی های هوشمند به محیط برنامه
- و ...

Description

ELOoffice is the perfect tool to begin your journey in digital document management, giving you more time for what matters most.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • حسام
    (18:27)   1397/10/9
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    آیا این نرم افزار آموزش دارد لطفا راهنمائی کنید

بارگزاری