مینیتیوب فور یوتیوب / Minitube for YouTube 2.8 Mac OSX

Minitube for YouTube 2.8 Mac OSX
مینیتیوب فور یوتیوب

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت وبسایت Youtube درون دسکتاپ
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : MAC OSX
  • تولید کننده : Flavio Tordini
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه Minitube یک برنامه مدیریت وبسایت Youtube درون دسکتاپ شما می باشد . به کمک این برنامه شما می توانید ویدئو های وبسایت یوتیوب را از روش های جدید مشاهده کنید : شما کلمه ای را جستجو می کنید و برنامه به شما هزاران ویدئو مرتبط با آن کلمه را پیشنهاد می دهد .




Minitube ویدئو ها را یکی پس از دیگری به صورت اتوماتیک پخش می کند ، پس شما بنشینید و لذت ببرید . این برنامه همچنین برای کودکان و پدر مادران نیز بسیار مفید است ، می تواند به عنوان یک هدیه به آنها داده شود !



از CPU کمی استفاده می کند و همچنین مصرف باتری آن پایین می باشد و این به این خاطر می باشد که این برنامه از QuickTime نیز بهره می برد و از Flash Player استفاده نمیکند ! این برنامه ویدئو های با کیفیت ۱۰۸۰p را نیز پخش می کند . به حالت تمام صفحه بروید و از دیدن ویدئو خود لذت ببرید !



Minitube به بیش از ۴۰ زبان دنیا شامل : آلمانی ، فرانسه ، ایتالیایی ، روسی و… ترجمه شده است.

Description

Minitube is a lightweight and elegant YouTube application for your Mac. With it you can watch YouTube videos in a new way: you type a keyword, Minitube gives you an endless video stream.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری