Capture One Pro 10.2.1.22

Capture One Pro 10.2.1.22

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Phase One
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نام یک نرم افزار حرفه ای برای عکاسان حرفه ای است تا بتوانند بر روی عکس های خام خود تغییراتی به دلخواه بوجود آورند. این برنامه شما را قادر میسازد تا فایلهای خام ( raw ) را از دوربین های DSLRcamera که بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده اند بارگزاری کنید، و سپس آنها را ویرایش کرده و کیفیتشان را به نحو چشمگیری افزایش دهید. همچنین میتوانید فرمت فایل های خام خود را به عکس های TIFF, RGB, TIFF-CMYK یا JPEG تغییر دهید. میتوانید نقص هایی که بر اثر لرزش دست در هنگام عکس برداری بر روی عکس بوجود آمده اند ( NOISE ) را برطرف کنید، و تمام جزئیات عکس ( نور، رنگ و … ) را به طور دلخواه تغییر دهید. به طور کلی امکانات فوق العاده این برنامه باعث شده است که عکاسان حرفه ای از آن استقبال بی نظیری داشته باشند. می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را از سایت دانلود ها , دانلود کرده و استفاده کنید باید توجه داشته باشید که این نرم افزار به صورت Full می باشد و نیازی به کرک کردن ندارد.

Description

Capture One Pro 10 - The standout choice in image editing software! Designed with the world's most demanding photographers, Capture One Pro is the Professionals' choice in imaging software.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری