DVDFab Media Player Pro 3.2.0.0

DVDFab Media Player Pro 3.2.0.0

  • کاربرد : نرم افزار پخش فیلم
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Fengtao Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یکی از نرم افزار های خوب در زمینه پخش ویدئوها و فیلم ها و موزیک های شماست . این نرم افزار نه تنها فرمت های رایج را پخش می کند، بلکه قابلیت پخش دیسک های Bluray و فولدرهای Bluray و حتی فایل های ISO را داراست. همچنین این نرم افزار از ویدئو های 2 بعدی و 3 بعدی به طور کامل پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر است به راحتی فولدر های DVD و Bluray را از هم تشخیص داده و بصورت اتوماتیک از آنها استفاده کند و همچنین می تواند اطلاعات یک فولدر مانند تاریخ آخرین تغییرات ، دسته ، کارگردان ، بازیگران ، پوستر و ... را به کلی تشخیص داده و به شما نمایش دهد.

برخی ویژگی های نرم افزار DVDFab Media Player :
پخش فولدر های دی وی دی و بلوری.
پخش اکثر فرمت های موجود در دنیا.
قابلیت نمایش ویدئو های 3 بعدی.
قابلیت جمع آوری اطلاعات فیلم مانند پوستر ، بازیگران ، کارگردان و ...
ظاهری زیبا و مختص ویندوز.

Description

DVDFab Media Player, is the best Blu-ray media player software available in cyberspace. Its impressive playback capacity presents video lovers the world's first-level media viewing experience at home. DVDFab Media Player plays back all the video formats you have, including the HEVC (H.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری