Serif Affinity Photo 1.6.0.89 x64

Serif Affinity Photo 1.6.0.89 x64

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش تصاویر
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Serif (Affinity Range)
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک برنامه جدید و قوی برای ویرایش عکس در مکینتاش است. این نرم افزار که ۵ ساله تولید شده و از بهترین ابزارهای حرفه ای ویرایش عکس در مک است و میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. یک رابط جذاب کاربری عالی و زیبایی دارد و ابزارهای بسیاری برای ویرایش نمودن حرفه ای تصاویر را خواهید داشت. عکس خودتان را رتوش کرده و سایزش را تغییر دهید و میزان نور را تنظیم نمایید و در شبکه های اجتمایی اشتراک بگذارید. نرم افزار Serif Affinity photo که هم برای کاربران حرفه ای و هم کاربران عادی و عکاسان است و یک ابزاری قدرتمند برای کارکردن روی تصاویرتان است و برای عکاسان حرفه ای نیز می باشد. از بهترین برنامه ها برای کار با فرمت های psd در نرم افزار فتوشاپ با سرعت بالا است و از فرمت هایی نظیر PNG, JPG, TIFF, EPS, PDF و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.

Description

Five years in the making, Affinity Photo redefines the boundaries for professional photo editing software. With a meticulous focus on workflow it offers sophisticated tools for enhancing, editing and retouching your images in an incredibly intuitive interface, with all the power and performance you need.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری