DAZ3D Eovia Carrara v5.0 Pro

DAZ3D Eovia Carrara v5.0 Pro

  • کاربرد : نرم افزار طراحی مدل سه بعدی
  • نسخه :Version 5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : DAZ 3D
  • سال تولید : 2010

توضیحات

Carrara Pro نرم افزاری قدرتمند از شرکت DAZ 3D است که امکان مدلسازی، figure posing، طراحی چشم انداز، پویانمایی بدن، انیمیشن و رندرینگ را در یک برنامه واحد برای شما فراهم می کند، که این برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. این نرم افزار از مجموعه ابزارهای محبوب برای ایجاد و رندر مدل های 3 بعدی و آماده سازی انیمیشن های 3 بعدی با کیفیت بالا می باشد. این مجموعه شامل ابزارهای جدید و امکانات بسیاری برای حرفه ای ها و طراحان حرفه ای گرافیک 3 بعدی می باشد که شما با کمک آن قادر به مدل سازی با استفاده از نقاشی های متحرک، طراحی بافت های پیشرفته سه بعدی، طراحی حرفه ای بافت های مو، طراحی کاراکتر های سه بعدی و ... خواهید بود، استفاده از ابزاری با نام COLLADA به شما اجازه می دهد تا مدل های طراحی شده خود را به سایر نرم افزار هایی هم چون Adobe Photoshop و DAZ Studio منتقل کنید.

Description

Now you can enjoy figure posing, modeling, landscape design, rigid and soft-body dynamics, animation and rendering all within a single application at an affordable price.
Carrara will allow you to add an entire new dimension to your 3D art or animations.

Carrara offers a complete 3D graphic development environment in one package, allowing you to create a scene, model objects that populate it, and create environmental effects. You can then animate the results if desired and, finally, render the resulting scene, using one application..
Carrara can also be an invaluable tool for interactive multimedia. It supports low-polygon modeling and popular formats such as GIF, JPEG, OBJ, 3DS, AVI, QuickTime, and sequenced movies.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری