Magix Movies On DVD 8.0.2.0

Magix Movies On DVD 8.0.2.0

  • کاربرد : نرم افزار ساخت دی وی دی فیلم.
  • نسخه :Version 8.0.2.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : MAGIX AG
  • سال تولید : 2009

توضیحات

شرکت Magix نرم افزاری در اختیار کاربران قرار می دهد که Movies on DVD نام دارد. این ابزار بسیار قدرتمند که از واسط کاربری بسیار جذاب و کاربر پسندی نیز بهره می برد قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری را دارا بوده و می تواند در سه مرحله بسته به سلیقه کاربر جذاب ترین دی وی دی فیلم را همراه با منوهای اینتراکتیو خلق نماید. Movies on DVD که امکان ویرایش فیلم های مختلف با پسوندها و کیفیت های مختلف را نیز دارد طوری طراحی شده که به کاربران امکان ساخت منو برای دی وی دی ها را به شکلی بسیار ساده و آسان می دهد؛ منوهایی که در سه مرحله ساده طراحی می شوند بسیار حرفه ای خواهند بود به طوری که اگرفردی این دی وی دی را ببیند مطمئنا از این همه کارآیی و جذابیت متعجب خواهد شد. رایت دی وی دی هم در Movies on DVD امکان پذیر خواهد بود و پس از پایان کار طراحی و ویرایش کاربر می تواند با قراردادن دی وی دی خام به سادگی و تنها با یک کلیک اقدام به رایت دی وی دی کند. از قابلیت های مهم این ابزار هم می توان به سازگاری با نسل آینده لوح های فشرده یعنی Blu-ray ها ، هماهنگی خاص به سایت Youtube.com ، امکان خلق منوهای انیمیشنی برای لوح های Blu-ray و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Magix Movies on DVD v8.0 :
- بهره بری از واسط کاربری بسیار جذاب و کاربر پسند
- سازگار با انواع فرمت های صوتی و تصویری
- امکان خلق دی وی دی فیلم در سه مرحله
- انجام بسیاری از کارها به صورت Wizard بهینه شده در نسخه جدید( جدید )
- ساخت منوهای انیمیشنی برای دیسک های Blu-ray ( جدید )
- سازگار با انواع دی وی دی ها و همچنین دیسک های Blu-ray
- امکان رایت دی وی دی فیلم
- امکان ضبط فیلم از سیستم های مختلف چند رسانه ای
- امکان ضبط از کارت TV
- قابلیت ویرایش فیلم ها
- ده ها افکت برای طراحی منو ها ( جدید )
- نهایت کیفیت در ذخیره سازی
- هماهنگی بسیار مناسب با سایت Youtube.com ( جدید )
- و ...

Description

In three easy steps you can create exciting video DVDs from your own recordings or using downloaded Internet movies, including professionally animated DVD menus. The clearly-laid out user interface, intuitive operation, and practical 1-click functions guarantee quick and impressive results even for beginners. Whether camcorder or VHS recordings, movies from DVD or from the Internet, all kinds of video material can be imported from any source. Effortlessly restore image and sound with just a few clicks in to quality. Edit your creations and decorate them with transitions, background music, lead-ins and titles. In just a few seconds you can create a fitting, if you wish, animated DVD menu according to your desires and let it be burned to DVD or Blu-ray disc completely automatically. For unforgettable home cinema experiences in widescreen format.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری