Siemens Logosoft Comfort v5.0.21

Siemens Logosoft Comfort v5.0.21

  • 2.8 (5 رای)
  • کاربرد : نرم افزار برنامه نویسی PLC های لوگو
  • نسخه :Version 5.0.21
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Siemens AG
  • سال تولید : 2010

توضیحات

PLC از عبارت Programmable Logic Controller به معنای کنترل کننده قابل برنامه ریزی گرفته شده است. کلمه PLC به عنوان نشان تجاری ثبت شده شرکت Allen Bradley است.لذا شرکت هایی همچون Siemens از لغات دیگری مانند simatec،sirotec و ... استفاده می کنند. PLC کنترل کننده ای نرم افزاری است که ورودی ها را دریافت می کند و آن ها را طبق برنامه ای که در حافظه اش ذخیره شده، پردازش می نماید و سپس نتیجه عملیات را از قسمت خروجی به صورت فرمان هایی به گیرنده و اجراکننده هایفرمان،ارسال می کند. وظیفه PLC در گذشته بر عهده مدارهای فرمان رله ای بود که استفاده از آن ها امروزه در محیط های صنعتی منسوخ گردیده است. مشکل اساسی این مدارها در این است که با افزایش تعداد رله ها حجم و وزن مدار فرمان بسیار بزرگ می شود و در نتیجه افزایش قیمت فرایند را به دنبال خواهد داشت. برای رفع این اشکال مدارهای فرمان الکترونیکی ساخته شد، ولی با وجود این هنگامی که تغییری در روند یا عملکرد ماشین صورت می گرفت لازم بود تغییرات بسیاری در سخت افزار سیستم کنترل داده شود.

Description

It is recommended to always keep the LOGO! Soft Comfort software up to date with the latest Upgrades/Updates. Updated software is required to be able to communicate with the latest device releases (e.g. E-Stand 04).
An Update improves the software within the same version e.g. from V6.0.17 to V6.1.12 via a Service Pack (SP). It is possible to update directly from within LOGO! Soft Comfort or via downloading and installing the required files.

An Upgrade improves the software to a higher version, e.g. from V4 to V6.
This can be done via the internet directly from within LOGO! Soft Comfort, downloading and installing the required files or purchasing the upgrade on a CD.
PREREQUISITE: A fully functional, original, licensed version of LOGO! Soft Comfort must already be installed.
More info (open/close)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • امیر
    (03:01)   1400/10/14
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام رمز فایل چیه
  • محمد نقی لو
    (10:15)   1397/9/6
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام

بارگزاری