AnyMP4 Video Downloader 6.1.22

AnyMP4 Video Downloader 6.1.22

  • کاربرد : نرم افزار دانلود ویدئو های آنلاین
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AnyMP4 Studio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بهترین ابزار دانلود و کانورت ویدئوهای آنلاین است که اغلب وب سایت هایی که ویدئوهای آنلاین به اشتراک می گذارند مانند یوتوب، ویمیو، فیس بوک، ویوو و یاهو را پشتیبانی می کند. با استفاده از این برنامه قدرتمند تنها کافیست تا آدرس URL ویدئو آنلاین مورد نظر را در برنامه کپی کنید. پس از دانلود ویدئو نیز می توانید برای قابل پخش بودن در دیگر دستگاه های الکترونیکی، آن را به یکی از فرمت های رایج ویدئویی تبدیل کنید. از میان ویژگی های بارز این برنامه کاربردی می توان مواردی همچون امکان دانلود و تبدیل فرمت فایل های ویدئویی و صوتی آنلاین، دانلود استریم های آنلاین از وب سایت هایی مانند YouTube, Yahoo video, PBS, ESPN, BlogTV, Vimeo, Metacafe, Facebook, Dailymotion, Vevo, Viddler, MySpace, CNN و همچنین امکان تغییر فرمت فایل های ویدئویی و صوتی لوکال را ذکر نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AnyMP4 Video Downloader:
- دانلود ویدیو از YouTube, Vimeo, Metacafe, Facebook, Dailymotion, Vevo, Yahoo و دیگر وب سایت های به اشتراک گذاری ویدئو
- تبدیل ویدئو های FLV/SWF به MP4, AVI, TS, WMV, MOV
- امکان تغییر فرمت فایل های صوتی و تصویری به فرمت های محبوب
- تغییر فرمت ویدئوهای آنلاین برای پخش در آیفون، آیپد، آیپاد، گوشی های اندرویدی و تبلت ها
- افزایش سرعت دانلود ویدئو ها
- تبدیل فرمت فایل های ویدئویی و صوتی با کیفیت بالا
- و ...

Description

AnyMP4 Video er is the best assistant tool to help you and convert online videos. This er supports most online video websites, such as YouTube, Google video, Yahoo video, PBS, ESPN, BlogTV, Vimeo, Dailymotion, Viddler, MySpace, CNN, etc.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری