DS CATIA Composer R2018 HF2

DS CATIA Composer R2018 HF2

  • کاربرد : نرم افزار مستند سازی و تصویر سازی محصولات
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Dassault Systemes
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار ارائه شده برای مستندسازی و تصویر سازی محصولات به صورت دو بعدی و سه بعدی می باشد که کاربران در آن می توانند با استفاده از گرافیکهای 2D , 3D و با استناد به جداول و داده های واقعی به طراحی یک پروژه ی پیشرفته بپردازند . CATIA Composer به شما اجازه می دهد تا با سرعتی بالا به ایجاد محصول خود با کیفیتی بی نظیر بپردازید . تجربه 3D تعاملی و غیره مستقیم از فرمت های داده های CAD پیشرو از نرم افزار (native CATIA V4 and V5, CATIA V6 (via 3DXML), SolidWorks, Pro/ENGINEER, IGES, SAT (ACIS), STEP, STL) در نرم افزار DS CATIA Composer R2018 امکان پذیر می باشد . استفاده مجدد دقیق از داده های محصول 3D برای تمام بخش کسب و کار از جمله تولید ، خدمات ، پشتیبانی ، بازاریابی ، آموزش و فروش از ویژگی های خوب نرم افزار DS CATIA Composer R2018 می باشد . این نرم افزار یک انتخاب بسیار مناسب برای شرکت های تولیدی و صنعت های مختلف می باشد. – استفاده مجدد دقیق از داده های محصول 3D برای تمام بخش کسب و کار از جمله تولید، خدمات، پشتیبانی، بازاریابی، آموزش و فروش

– ارائه سطح بیشتری از جزئیات موجود با ساخت 3D ، در نتیجه بهبود کیفیت و بهره وری بیشتر ، صرفه جویی در وقت و پول

– مستند سازی و تصویر سازی محصولات

– افزایش ترجمه و مقیاس حرکات

– قابلیت وارد کردن فایل های CAD از نرم افزار های (native CATIA V4 and V5, CATIA V6 (via 3DXML), SolidWorks, Pro/ENGINEER, IGES, SAT (ACIS), STEP, STL)

– امکان ایجاد کاتالوگ‌ های دو و سه بعدی

– پشتیبانی از ویندوز های Microsoft Windows Server 2008 (2012) / Windows 7even / 8.x / 10

Description

Dassault Systemes, the 3DEXPERIENCE Company, world leader in 3D design software, 3D Digital Mock Up and Product Lifecycle Management (PLM) solutions, has released CATIA Composer R2018 HF2, is a technical communication software that lets you clearly explain products using existing 3D CAD data.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری