Tipard Video Downloader 5.0.32

Tipard Video Downloader 5.0.32

  • کاربرد : نرم افزار دانلود ویدئو های آنلاین
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Tipard
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزای برای دانلود استریم های ویدئویی و برنامه های نمایشی آنلاین است که امکان دانلود سریع ویدئو ها از وب سایت های پرطرفداری همچون YouTube, Vimeo, Metacafe, Facebook, Dailymotion, Vevo, BBC و Yahoo را فراهم می کند. یکی از قابلیت های شایان ذکر این نرم افزار امکان تشخیص و دانلود خودکار ویدئو های آنلاین می باشد. پس از دانلود ویدئو می توانید برای نمایش در جاهای مختلف آن را به یکی از فرمت های رایج تبدیل کنید. برای دانلود از یک آدرس مشخص تنها کافیست تا URL مربوطه را در برنامه وارد نموده، محل ذخیره شدن آن را تعیین کنید و همچنین از میان گزینه های استارت به صورت دستی و یا اتوماتیک یکی را انتخاب نمایید. در کنار قابلیت دانلود ویدئو، Tipard Video Downloader ابزارهایی دیگر مانند ابزار پخش ویدئو، تغییر فرمت و همچنین ابزار IE cache viewer را در خود جای داده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Tipard Video Downloader:
- دانلود ویدئو های آنلاین از محبوبو ترین سایت های به اشتراک گذاری ویدئو مانند YouTube, Vimeo, Metacafe, Facebook
- سرعت بالا در دانلود
- امکان پیش نمایش ویدئو
- رابط کاربری با استفاده آسان
- تشخیص خودکار ویدئو های آنلاین برای دانلود
-امکان تنظیم برنامه برای شروع دانلود به صورت دستی و یا اتوماتیک
- تبدیل فرمت ویدئو های آنلاین برای پخش در دستگاه های دیجیتالی مختلف

Description

Tipard Studio newly released a fantastic video er - Tipard Video er, which can assist you to any streaming video and online TV show with amazing speed. Plus, this powerful Video er can detect and streaming video automatically.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری