Tipard Video Converter Ultimate 9.2.26

Tipard Video Converter Ultimate 9.2.26

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فایل های ویدئویی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Wondershare Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار تبدیل فرمت های مختلف فایل های ویدویی با سرعت و کیفیت بالا می باشد. این نرم افزار تمامی نیازهای شما را برای تبدیل فیلم ها و ویدیوها به سایر فرمت های مورد نظر شما برآورده می کند. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی عملیات تبدیل را انجام داده و علی رغم آن کارهای ویرایشی از جمله کراپ کردن و بریدن قسمت های مختلف فیلم را نیز انجام دهید. با نصب این نرم افزار قادر خواهید بود تا انواع فیلم ها را به فرمت های قابل پخش در آیپد، آیفون و سایر دستگاه ها تبدیل کنید. یکی از مهم ترین قابلیت های موجود در این نرم افزار قابلیت گذاشتن واترمارک یا تگ بر روی فیلم ها می باشد. برنامه های متفاوتی برای اینکار وجود دارد اما این نرم افزار این کار را با افت حداقلی کیفیت در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Tipard Studio Video Converter Ultimate:
- ویرایش جزئی فایل های تصویری از جمله: تنظیم روشنایی، کنتراست تصویر و کیفیت
- قابلیت Trim کردن فیلم ها برای تبدیل فقط قسمتی از فیلم (برش قسمتی از فیلم)
- یکی کردن چند فیلم به یکدیگر و تبدیل آن به فرمت دیگر
- جداسازی صدا از فیلم و تبدیل آن به M4A, MP3, AC3, AAC, WMA, WAV, OGG
- تبدیل ویدیو به فرمت های iPod, iPhone, PSP, PS3, Xbox, mobile phone, MP4

Description

One stop solution to video and convert DVD/video to 2D/3D format on Mac. It's very convenient since you don't have to use several different tools when you need to , edit and convert videos on Mac.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری