سوین ایکس اچ دی ویدیو کانورتر دیلاکس / WinX HD Video Converter Deluxe 5.11.0.291 Build 13.11.2017

WinX HD Video Converter Deluxe 5.11.0.291 Build 13.11.2017
سوین ایکس اچ دی ویدیو کانورتر دیلاکس

  • کاربرد : نرم افزار مبدل ویدئو HD
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Digiarty Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری کاربردی جهت تبدیل ویدئو های HD میباشد که میتواند فرمت های معمول HD مانند HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MKV, HD MPEG, HD AVI, HD WMV, HD MPG, HD MP4, HD MOV, HD ASF, HD MOD و غیره را تبدیل کند. علاوه برموارد ذکر شده این نرم افزار توانایی تبدیل فایل های HD و SD به یکدیگر را دارد. از نمونه فایل های SD میتوان به AVI, MP4, MOV, WMV و غیره اشاره کرد.
با محیط کاری ساده، WinX HD Video Converter تجربه راحتی در تبدیل ویدئو برای شما خواهد آورد. با توجه به نیاز خود میتوانید با چند کلیک فایل های HD را به SD و فایل های SD را به HD تبدیل کرده و از آنها لذت ببرید. در قسمت های تنظیمات این نرم افزار می توانید پارامترهای صوتی و کیفیت تصویر را تنظیم کنید. هدف این نرم افزار تبدیل فرمت فرمت , ساده کردن امر تبدیل فایل های HD است که این راحتی در این نرم افزار فراتر از انتظارات شما است.

Description

WinX HD Video Converter Deluxe, all-in-one video software as a HD video converter, video editor and YouTube online video downloader, can give you an ultimate control over video files. With over 320 video codecs and 50 audio codecs, it owns powerful capability to meet fast and high-quality video conversion needs without assistance of any third-party codec. This video software enables you to convert between all mainstream video formats, like 1080p multi-track high definition videos.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری