FxSound Enhancer Premium 13.018

FxSound Enhancer Premium 13.018

  • کاربرد : نرم افزار افزایش کیفیت پخش موزیک
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : FxSound
  • سال تولید : 2017

توضیحات

کیفیت صدای موسیقی، ویدئوها،بازی ها و سایر برنامه ها را افزایش داده و تقویت می کند. شما می توانید به سادگی این نرم افزار را روشن کرده و از کیفیت صدای HD لذت ببرید. DFX Audio Enhancer در واقع یک پلاگین کاربردی است که توسط آن می توانید کلیه موسیقی ها و صداهای خودتان را با بالاترین کیفیت و قدرت گوش کنید و از آنها لذت ببرید. از جمله قابلیت های این نرم افزار استفاده از صدای سه بعدی است. با استفاده از 3D صدای فراگیر، شما می توانید شگفت انگیزی خاصی را به پخش بدهید. با پردازش 3D شما عملاً خود را در محیط اجرای موسیقی احساس خواهید کرد. تنظیمات Dynamic Boost بلندی صدا را تقویت می کند. با استفاده از Dynamic Boost سیستم پخش صدای شما بدون از دست دادن کیفت و با به حداقل رساندن امواج سطوح 2 برابر خواهد شد.

قابلیت های نرم افزار FxSound Enhancer :

امکان پشتیبان گیری و بازیابی الگوهای شخصی
قابلیت پشتیبانی از تمام مدیا پلیرها
بهینه سازی صدای بلندگوها و هدفون
قدرت پردازش حالت های صوتی
دارای پوسته های زیبا
10 باند تحلیل طیف های صوتی
پشتیبانی از صدای فراگیر
جستجوی پیشرفته DSP بهبود صدا
ایستگاه از پیش تنظیم پشتیبان گیری و بازگردانی
صرفه جوئی در فضا با حالت واسط مینی
و …

Description

FxSound designs and distributes FxSound Enhancer, formerly DFX Audio Enhancer, which is the world's most popular PC multimedia software accessory with currently over 46 million downloads world-wide. FxSound enhances the sound of most online music and video content streamed over the Web, including the YouTube, Pandora, Spotify and Apple Music streaming services. FxSound also performs real-time audio enhancement on most popular PC multimedia players, including the iTunes, Windows Media Player, and Winamp media players.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری