Aiseesoft MOD Video Converter 9.2.16

Aiseesoft MOD Video Converter 9.2.16

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فرمت MOD به فرمت های ویدئویی رایج
  • نسخه :Version 9.2.16
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Aiseesoft Studio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

تعداد زیادی از دوربین های فیلمبرداری دیجیتالی مانند JVC ،Canon و Panasonic، ویدئو های خود را با فرمت MOD ذخیره می کنند و معمولا کاربران برای پخش این ویدئو ها در دستگاه های مختلف دچار دردسر می شوند. Aiseesoft MOD Video Converter ابزاری برای تبدیل ویدئو های MOD به فرمت های محبوب مانند AVI, MP4, WMV, MOV, ASF, MKV, FLV می باشد. علاوه بر این، به عنوان مبدل فرمت فایل های TOD, MTS, M2TS, TRP, DV, DIF و ... به دیگر فرمت های رایج نیز کاربرد دارد. این نرم افزار امکانی را برای شما فراهم می کند تا صوت ویدئو های MOD/TOD را استخراج نموده و از صدای ویدئو به صورت MP3, AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, MP2, DTS, M4A, ALAC, M4R, M4B, MKA, OGG, WAV و WMA و ... خروجی بگیرید. یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار، امکان کانورت همزمان چندین ویدئو مختلف به فرمت های متفاوت است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aiseesoft MOD Video Converter:
- پشتیبانی از فرمت های ویدئویی/صوتی رایج
- پروفایل های آماده برای تبدیل فرمت فایل های صوتی/تصویری برای دستگاه های دیجیتالی مختلف مانند iPad, iPhone, iPod touch, iPod nano, PSP, PS4, PS3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy Note 2, Adobe Premiere و Sony Vegas
- تبدیل ویدئو های دو بعدی به سه بعدی
- ویرایش ویدئو ها (تنظیم نور، کنتراست، صدا و ...)
- برش ویدئو ها
- افزودن عکس، متن و واترمارک به ویدئو ها
- و ...

Description

Aiseesoft Video Converter Ultimate is the powerful conversion software to assist you converting homemade DVD and videos to 2D/3D/HD video files with great video editing features and supports iPhone/iPad/iPod and most popular portable devices.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری