iPixSoft Video Slideshow Maker Deluxe 3.5.9.0 with Templates pack

iPixSoft Video Slideshow Maker Deluxe 3.5.9.0 with Templates pack

  • کاربرد : نرم افزار ساخت اسلایدشو
  • نسخه :Version 3.5.9.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : iPixSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

در این پست با نرم افزار iPixSoft Video Slideshow Maker Deluxe ویژه سیستم های ویندوزی در خدمت شما هستیم.نرم افزار iPixSoft Video Slideshow Maker Deluxe یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ساخت اسلایدشو می باشد که با استفاده از این ابزار می توانید تصاویر مختلف خود را به یک فایل ویدیویی تبدیل و ذخیره سازی کنید.همچنین این ابزار به صورت پیش فرض دارای نمونه های زیبایی می باشد که می توانید افکت های از پیش تعریف شده ان را روی تصاویر خود به صورت گذری اعمال کنید تا برای نمایش زیبایی خاصی به ویدیو ها وارد شود.پشتیبانی از فرمت های مختلف مربوط به تصاویر نیز سبب می شود تا در حین وارد نمودن تصویر محدودیتی سر راه شما وجود نداشته باشد.
محیط کاربری ساده این ابزار نیز باعث می شود تا شما برای کار با نرم افزار مشکلی نداشته باشید زیرا رابط کاربری اسان ان باعث شده تا تمام ابزارو تنظیمات مهم و مختلف کاملا در دسترس شما باشد.یکی دیگر از ویژگی های برتر این ابزار قابلیت دریافت فایل برای فرمت هایی نظیر HTML می باشد که با پشتیبانی از اخرین نسخه ان یعنی ورژن 5 می توانید فایل ها را در خروجی برای صفحات وب هم تعریف کنید.برخی از ویژگی های نرم افزار :
پشتیبانی از فرمت های مختلف
دارای ابزار های کاربردی و مفید
سرعت بالا در ذخیره سازی تصاویر
دارای افکت های اماده
دارای نمونه های از پیش تعریف شده
استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز جهان
سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
سازگار با ویندوز 10
و…

Description

iPixSoft Video Slideshow Maker is a powerful photo to video slideshow software to help you turn photos and video clips into video slideshow, photo gallery,html5 video and photo presentation. It includes all the power of Flash Slideshow Creator.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری