AVCWare 2D to 3D Converter 1.1.0 Build 20170209

AVCWare 2D to 3D Converter 1.1.0 Build 20170209

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فیلم دو بعدی به سه بعدی
  • نسخه :Version 1.1.0 Build 20170209
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Axara
  • سال تولید : 2017

توضیحات

علاقه مندان فیلم و کسانی که از فیلمهای ۳D لذت می برند، ممکن است به دنبال راهی برای تبدیل فیلم های ۲ بعدی خود به ۳D باشند، بدون اینکه به راه حل های نرم افزاری پیچیده دست پیدا کنند.
AVCWare 2D to 3D Converter یک برنامه کاربردی است که به کاربران اجازه می دهد تا یک روش قابل دسترسی برای تبدیل فایل های ویدئویی ۲D به ۳D و برعکس، همه در یک بسته دوستانه داشته باشند.
رابط مینیمالیستی که با استفاده از طرح اولیه آن، یک دستاورد بصری ارائه می دهد.
با یک رابط ساده که ارائه یک طرح uncluttered و سه گزینه اصلی برای تبدیل فایل های ویدئویی انتخاب شده بسته بندی شده است. برای این منظور، کاربران قادر خواهند بود ویدیوهای ۲D را به فرمت ۳D، ۳D به ۲D و حتی ۳D به ۳D تبدیل کنند، این ویژگی مخصوصا برای کسانی که تلویزیون های ۳D را ندارند، اما هنوز هم می تواند فیلم های قرمز / سایز Anaglyph را مشاهده کند.

Description

Movie aficionados and those who enjoy 3D videos might be on the lookout for a way of transforming their 2D videos to 3D, without resorting to complex software solutions. AVCWare 2D to 3D Converter is an application that was developed to offer users an accessible way of converting 2D to 3D video files and vice versa, all in a friendly package.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری