Find-it 5.16

Find-it 5.16

  • کاربرد : نرم افزار جستجوی فایل در فضای هارد دیسک و شبکه
  • نسخه :Version 5.16
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه ای کاربردی برای جستجوی فایل در سیستم و شبکه است. با استفاده از این نرم افزار می توان با فیلتر های مختلف مانند نام، اندازه، تاریخ و ... به جستجوی فایل ها با هر فرمتی مانند ZIP ،CAB ،PDF، پیوست ایمیل ها و ... و در هر مکانی از فضای هارد دیسک و شبکه حتی بر روی سیستم های کلاینت پرداخت. از جمله امکانات بی نظیر این برنامه می توان به جستجوی فایل ها با استفاده از فیلتر های ترکیبی و عبارات منطقی and ،or و not، نمایش فایل های یافته شده در فایل لیست مشابه با Windows Explorer و امکان انجام تمامی عملیات متداول ویندوز مانند کپی، جابجا، اجرا، مشاهده، فشرده سازی و ...، هایلایت نمودن محتوای جستجو شده در لیست فایل ها و کنترل نمودن برنامه با استفاده از زبان اسکریپت در سایر محیط ها اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Find-it:
- جستجوی فایل ها بر روی هارد دیسک و شبکه
- جستجوی فایل ها حتی بر روی سیستم های کلاینت موجود در شبکه
- جستجوی انواع فایل های بر اساس معیار ها و فیلتر های مختلف
- امکان ادغام فیلتر های جستجو با استفاده از عبارات منطقی
- نمایش فایل های یافته شده در لیست فایل مشابه با ویندوز
- انجام تمامی عملیات متداول ویندوز مانند کپی، جابجا، اجرا، مشاهده، فشرده سازی و ... بر روی فایل ها
- هایلایت محتوای جستجو شده در لیست فایل ها
- کنترل برنامه با استفاده از زبان اسکریپت
- و ...

Description

This program is in the market for more than 20 years,further developint all this time. We are convinced that you will soon get familiar with the many options of this universal tool for finding files of all types, wherever they may hide on your computer or in your network.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری