تعیین ضریب رفتار مؤثر در طراحی ساز ه های مهاربندی شده

تعیین ضریب رفتار مؤثر در طراحی ساز ه های مهاربندی شده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 6

توضیحات

به جهت سهولت در طراحی و لزوم وارد کردن رفتار غیرخطی سازه در طراح یها، از طراحی خطی سازه با اعمال ضریب رفتار سازه استفاده م یشود که در اکثر آیی ننام هها با تعریف نسبتا واحدی از این ضریب استفاده م یگردد. حال این موضوع مطرح میباشد که این ضریب در انواع سیست مها تا چه حدی در طراحی، مؤثر واقع میشود، به عبارت دیگر چه نسبتی از ضریب رفتار فرض اولیة طراحی در رفتار واقعی سازة طراحی شده تاثیر داشته است.زیرا با لحاظ کردن ملاحظات وقیودات آیی ننام های در طراحی اعضای سازه (تیر، ستون ، مهاربند،اتصالات و سخت کنند هها) در اکثر سیست مهای ساز های نیروهای وارد بر سازه به همان نسبت ضریب رفتار اولیه، کاهش پیدا نمیکنند بلکه این ضریب تا حدودی می تواند مؤثر واقع شود. با داشتن این ضریب میتوان با فرضیات اولیة مطمئن در طراحی المانهای ساز ه وارد شد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری