The Secret of the Great Pyramid

The Secret of the Great Pyramid

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Bob Brier
  • تعداد صفحه : 255

توضیحات

هشت سال پیش، Jean-Pierre Houdin معمار موفق فرانسوی، جذب راز چگونگی ساخت اهرام عظیم مصر شد. بعد از پنج سال تلاش، توانست شواهد انکارناپذیری از یک راز شگفت‌آور ارائه دهد.
این هرم عظیم از داخل ساخته شده بود که داخل آن از یک سطح شیب‌دار بسیار طولانی تشکیل شده است که برای 4500 سال پنهان بوده است.
داستان در دو چارچوب زمانی ساخته شده است: باستانی و مدرن. سبک باستانی داستان شرح می‌دهد که چگونه یک ملت از کشاورزان که به‌تازگی از عصر سنگ پدید آمده بود می‌توانست یکی از عجایب هفتگانه جهان را بسازد. ساخت هرم عظیم مصر 20 سال به طول انجامید. برای اجرای عجایبی پیچیده و عظیم مانند این هرم، مصر نیاز به معماران، ریاضی‌دانان، سنگ‌کاران و افرادی که در کار استخراج و ذوب فلزات هستند؛ داشت.
خوانندگان در کتاب “راز ساخت هرم عظیم مصر” به همراه Hemienu، کار معماران خلاقی که این طرح را برنامه‌ریزی و سازماندهی کرده‌اند و بر ساخت آن نظارت داشته‌‌اند را دنبال می‌کنند. همچنین درمی‌یابند که چگونه و چرا معماران باستان، هرم عظیم مصر را اینگونه طراحی کرده‌اند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری